En helt vanlig dag på jobb :-)

Ja så ble det noen skritt på jobb i dag da, men det er ikke helt riktig for jeg hadde den ikke på heletiden før jobb. Så har jeg jo ikke tatt kvelden enda så det blir nok noen flere før jeg tar kvelden. Men det må være lov og si at man merker det nå eller jobb fra 12,00 til 22,30

Jeg koser meg virkelig på jobb, og gleder meg til en ny kveld på jobb i morgen. Jeg syntes det er helt greit å jobbe kveld, da virker jeg og kroppen min aller best. Kroppen er fryktelig stiv og vond om morgenen og trenger tid på og komme i gang. Dagen i dag vil jeg nok kjenne veldig godt i morgen, men da starter jeg kl 1500 så da må jeg ha fått kroppen på gli.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg