Bare for at jeg føler meg vel

Jeg er jo en dame som liker å pynte seg litt både til hverdags og fest. For meg er det viktig for at jeg skal føle meg vel, og ikke at jeg på virkes av, det er liksom min personlighet. For når jeg pynter meg så gjør jeg det kun for en person, og det er meg selv.

Jeg prøver ikke å være noen annen enn meg selv, men det beste av det jeg har 🙂 Ja da her er det noen kilo for mye i noens øyne, men det bryr jeg da meg ikke noe om :-)))) Alltid noe som kunne ha vert bedre men, den perfekte meg er den som gjør meg glad og lykkelig, og som ikke prøver på noen måte å være perfekt. Men glad, lykkelig og bare gjøre det beste av det man har.

Jo da jeg blir glad når jeg får komplement fra andre jeg, og skal ikke nekte på at det er stas. Men det som får deg til å bli vakker er å like seg selv slik man er å gjøre det beste ut av det. Vakker kommer innen i fra, hjelper ikke hvor pen du er hvis du er sur og misfornøyd!

Gjør det beste ut av det du har, behøver ikke sprøyter her og der for det gjør deg slett ikke vakrere i andres øyne. Falsk kjøpe skjønnhet er vel heller noe som ikke får deg til å se vakker ut, heller desperat. Og mange unge mennesker vil nok sitte med et lite sjokk når de ser bilder av seg selv om noen år. Mang ødelegger vakre natulige ansikter med og gjøre dem til unatulige  plastikk fjes!

Se deg selv i speilet, lær deg og like det du ser og gjør det beste av det du har. Da har man funnet kilden til å bli vakker, for det kommer jo inne fra 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg