Fyller opp :-)

Snart er påsken her og det er på tide å fylle opp lagrene. Mor liker å ha det meste tilgjengelig slik at det bare er å gå og hente. Får jeg et innfall og vil lage noe digg så har jeg det meste kan man si :-)))

Og da bærer selvfølgelig turen over til Sverige, vil jo ha mest mulig for pengene når man har mange munner å mette. Ikke for det traff på min herlige arbeids kollega, og de er bare to. Men hun handler alt i Sverige, for her er det virkelig penger å spare.

Vi er jo heldige som bor så nære at det bare er å svippe over og handle. Men det blir ikke en tur uten pizza på 93 an, den er bare sååååå god. Må være lov og kose seg litt også da 😉

Og her er litt, og ikke alt av det som skal sorteres, deles opp og stables. Noe skal i fryseren, noe i hyller å skap.

Jeg tror nesten jeg har et lager med større mangfold enn det vi har på jobb :-))))) Fryserene er også fulle så her skal vi nok klare oss over påsken uten å bruke tid på å handle 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg