Livet smiler til meg :-)

ja livet smiler til meg om dagen, og jeg skal smile tilbake 🙂

Påsken gav jo en sjanse til og invitere alle 8 barnene på middag, men det vil jo ikke si at det passer for alle. Men jo da alle kom på påskelam hos mor, og de som ikke spiste lam fikk sitt ønske oppfylt.

Og litt bonus familie som var med varmer en mors hjerte så utrolig, dette setter jeg så stor peis på  🙂 Hyggelig med små føtter som løper rund i huset, bare elsker det 🙂

Og når man i tillegg har verdens beste jobb og gå til så kan man vel ikke annet enn og smile stort 🙂

Trives så utrolig med å ha en super familie og en familie som har valgt meg. Og verdens beste jobb med de beste kollegaene man kan tenke seg. da er jo livet bare helt topp 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg