Ikke min engel :-)

I disse russetider er det ikke vær natt mors lille engel er hjemme og sover i sengen sin. I dag når jeg sto opp sto det et per jente sko i gangen, ikke Cassandra sine men det behøver ikke bety noe da klær og sko blir lånt og lånt bort 🙂 Så jeg tenker det er best å sjekke så jenta kommer seg på skolen, men min lille engel var allerede dratt på skolen. I hennes seng ligger det en annen liten engel men ikke min engel :-)))))

Så jeg gjør meg klar til å dra på jobb, slenger to baguette i ovnen. Smører en til meg  og en til den sovene  gjesten som får sin på et brett sammen med et glass juice og en lapp fra mor ” Hei hei ! Håper du har sovet godt 🙂 Satte inn litt mat til deg 🙂 Nøkkelen henger ……….fint om du låser når du går:-) Hilsen mamman til Cass ” Når mor kom hjem fra jobb var døra låst og maten spist 🙂 For en koselig gjest, vi vekslet aldri et ord men mor liker alle som spiser maten hennes 🙂

Så får vi se om det dukker opp noen i natt da 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. For en hyggelig mor som lager mat til datterens guttebesøk, hvis jeg tolket riktig! Her har jeg kanskje noe å lære😅

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg