Tar ikke helg

Ja fredagen nærmer seg, men mor tar så absolutt ikke helg. Det er masse og gjøre på jobb så er blir det mange timer med jobbing Fredag, Lørdag og Søndag.

Borgerlig konfirmasjon i helgen så er  det mange som skal feires både lørdag og søndag. Bord skal dekkes på og pyntes, dekkes av og pyntes på nytt 🙂

Men når man jobber på verdens mest hyggelige sted så er det ikke annet å si enn at jeg gleder meg til en helg med mye jobb 🙂 Den beste følelsen av alt er følelsen av at man blir satt pris på, og den har jeg virkelig når jeg er på jobb. Når man prøver og gjøre en god jobb og får hyggelige tilbakemeldinger så kan man ikke få det bedre 🙂

Man og barn må nok lære seg og klare seg litt mer selv, men det har de bare godt av. Nå er det slutt på å skjemme bort man og barn, de må nok lære å klare seg mere selv. Vel det vil si mer som alle andre har det, ikke at mor lagermat, varker, rydder, bretter klær, støvsuge, rydder inn og ut av oppvaskmaskinen; ja for og si det meste i huset sel om hun er på jobb. Men det gjenstår å se når helgen er over hvor mye som blir gjort i hjemmet, kanskje blir jeg glederlig overrasket 😉

xoxo Jacqueline

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg