Er så glad jeg ikke er ungdom av i dag :-)


På noen måter er jeg så glad for at jeg så glad for at jeg ikke er ungdom av i dag, men på andre måter skulle jeg ønske jeg var det. Jo da jeg var de hvor så mang er i dag, lei av livet og ønsket og gjøre slutt på livet også. Men det var ikke så mange som tok hensyn til det den gangen, var ikke noen som fyrt oppunder den gangen så det skled over. Og brått skulle jeg bli mor i en alder av 16 år så da var det bare og ta seg sammen.

Og det jeg en gang trodde var store problemer i mitt liv ble bare bagateller, Og nå når jeg tenker tilbake til det man trodde var store problemer i ungdoms årene er bare til å flire litt av når man sitter der med barn og full pakke. Den gangen hadde man vel ikke helt perspektiv på hva som kommer i møte i femtiden, da ser man jo at det er den lette tiden i livet som man bør sette pris på for at den er enkel når man ser tilbake på den.


Jeg var jo så heldig å vær ung i en tid hvor vi ikke hadde al skrytet på nett hvor lykkelige eller hvor ille folk har det. Vi måtte snakke med hverandre om problemene ansikt til ansikt, og det tror jeg var bra. men jeg må jo i at jeg skulle ønske det hadde vært mer fokus på viktigheten av skolegang 🙂

Selv dårlige dager blir bra his man smiler og er glad 😉 Hvem liker vel sure og grettene mennesker, så smil til alle selv de som ikke vil deg vel. Du er den som vinner på det, så får surpompene bare ha det så godt 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg