Tror jeg er klar, men bare tror.


Ja da er kofferten pakket for andre gang, og jeg tror jeg er ferdig men bare tror. Eller jeg er ganske sikker på at jeg kommer til å gjøre noen små justeringer i siste liten, det er bare slik jeg er 🙂

Alle gode ting er tre så da må det bli med det. Da smeller jeg lokket igjen på kofferten og drear av sted med helt sikkert mye mer en det jeg trenger. Men man kan da virkelig ikke ha med seg bare et par sko selv om man ikke skal være borte så lenge. Blir det varmt, ja det håper jeg da virkelig. Men tenk om det ikke blir det så må jo ha noe for det også. Så skal man jo ut og spise så da baller det på seg da, denne dama er ikke den som tar med seg minst på tur. Og jeg vet jo at bare halvparten er brukt når jeg kommer hjem, men best å ha noe og velge i ja 🙂

Vil vel ikke bli overasket om jeg har med meg mer hjem enn når jeg dro og så :-))))

En god helg til dere alle 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg