Penger å spare :-) 750 kr på under tre måneder :-)

 

Ja noen vil nok mene at mor er litt inhabil, som har tre døttre som jobber på KIWI. Men mor handler alltid der det lønner seg og hun får mest og best for pengene.

Så med mange munner og mette blir my handlet inn i Sverige. Og den som ikke mener det lønner seg ser ikke på prisene når de gjør sin handel. For helt vanlige ting som melk, sukker, mel, bakepulver og kafe med mer er nesten halve prisen i Sverige.

Men frukt og grønt lønner det seg ikke kjøpe i Sverige, der får man helt klart den beste handelen på KIWI. De har bra grønnsaker til en grei pris, og ikke minst får man 15 %. Noe som for meg utgjør 750 kr på under tre måneder i Trumf bonus, og det er jo virkelig noe å ta med seg. Jeg lager jo all mat fra bunnen av så her gåre det en del fukt og grønt.

Så nå er planen at Trumf bonusen min en dag skal hjelpe meg litt på vei til bake til Cartagena Colombia og min kjære familie der. Maten må jeg jo kjøpe uansett så hvorfor ikke ta med seg denne gode fordelen man får med og handle på Kiwi.

Men håper jeg kan dra om ikke så lenge for jeg vet min søster nå venter på og få treffe meg, og jeg venter veldig på endelig på og treffe henne også.

Føler savnet til dette fantastiske stedet som jeg føler meg så hjem vær dag.

xoxo Jacqueline

 

3 kommentarer
    1. Jeg har medlemskort hos Coop kjeden jeg, rett og slett fordi det er nærmeste butikk for oss, og er en genial måte å spare penger på, du har virkelig et godt poeng her Jacquline! Håper du har hatt en fin ferie og kost deg med familie og venner 🙂 Jeg følger blogg siden din på Facebook også, virkelig gøy å se at du har begynt å legge ut en haug av bilder der slik du gjorde før! Og gratulerer på etterskudd med columbias national dag, håper dere finne feiret 🙂
      Hilsen inger

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg