Ta det med ro

Mor brukte flere timer på onsdag i kø på legekontoret som tok sin tid. Heldig vis traff jeg på en venninne jeg ikke hadde snakket med på en stund, så det ble ganske så hyggelig. Satte meg ned kl 10.10 og kom ut kl 1400. Tok ikke så lang tid inne hos legen der jeg fikk to sprøyter i høyre skulder. og beskjed om og holde armen i rot resten av dagen, og dagen der på.

Da ble jo mor propp full av energi og fikk lyst til og gjøre både det ene og det andre, men høyre arm skulle jo være i ro. Vel da var det lureste og gjøre på Torsdag og ta med min kjære til bære hjelp og min mor som selskap på en handletur til Sverige.

Men i morgen er det jobb igjen i sammen med min vakre datter, gleder meg <3

xoxo Jacqueline

3 kommentarer
    1. Masse god bedring til deg Jacqueline! 🙂
      Og så spennende at din datter har begynt å jobbe med deg, på kjøkkenet hun også da eller?
      Mulig jeg tar helt feil, men jeg trodde det var datteren som var ferdig utdannet hudpleier?

    2. Inger: Ja det er datteren som er ferdigutdannet hudpleier, men hun har fortsatt og studere. Tar på bygg for så ta sykepleie. jobber som servitør for å tjene noen kroner, i tillegg jobber hun også på Kiwi 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg