Gitt alt

Etter noen hektiske og sene dager på jobb så suter jeg her med bena på bordet og slapper litt av. Kroppen vil liksom ikke falle helt til ro, den er fortsatt litt i høygir selv om jeg er pegg sliten etter sene kvelder og fest og moro på jobb.

Men jeg elsker det, selv om det kjennes ut som noen har sparket meg både her og der akkurat nå. Men sitte igjen med en deilig følelse av og ha gjort en god jobb og gleder meg til å gå på jobb i morgen også 🙂

Gleder meg til en ny dag på jobb, med sen kveld. Glade mennesker, og de beste kollegene <3

Nå slapper jeg av med denne dama som forstår at mor trenger litt sympati, kjærlighet og stillhet for å lade opp <3

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg