Takker for året 2017

Jeg må takke for året som har gått, det har gjort at jeg ser nye muligheter for året som kommer. Frank og Aur gjestegård ha fått meg til og se at jeg faktisk kan mestre. Så da kan jeg si nytt år og nye muligheter.

Har fått troen tilbake på at jeg kan, og det skal jeg virkelig gjøre noe med. Er lenge siden jeg har følt meg så sikker på at jeg kan sette meg mål , som jeg kan få til.

Nå er mine utroligherlige barn blitt voksene, og lever sine egne liv, så nå kan mor flakse ut og realisere seg selv. Og får jeg muligheten så flakser jeg av gåre 🙂

Dette året har lært meg at det er at selv med en kropp som ikke alltid spiller på lag så er det bedre å være i jobb. Og denne kroppen kommer ikke til å holde til 67, men da må man få mest ut av den så lenge den holder. Og det er greit og gi alt og ikke angre på ikke og ha gitt alt. 2018 blir året jeg finner min plass <3

xoxo Jacqueline

1 kommentar
    1. Heihei! Kunne du ikke skrevet et innlegg om hva alle dine flotte barn driver med for tiden? Jeg så dette bilder og begynte å tenke på at nå er vell Adrian ferdig som russ, så tenkte jeg litt mer og fant ut at det må jo faktisk være en del år siden nå haha! Du har vell bare en datter igjen på videregående nå også, så hadde vært spennende å høre hvilken retning de forskjellige har valgt å ta 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg