Hater denne snøen, så jeg har begynt nedtellingen.

Jeg har nok min fars gener, så jeg liker ikke dette snøværet ! Har begynt nedtellingen til at jeg drar til Colombia, sol og varme. For det kan jo ikke bli varmt nok for meg 🙂

Så jeg gleder meg fryktelig til å sette meg på flyet 15 februar og dra ” hjem ” til mitt kjære Colombia.

Få treffe min søster og hennes familie for første gang, blir en stor opplevelse for meg.

Det tok meg 50 år men det er ” hjem ” for meg, der er jeg som dem. Elsker familie, samhold, musikk, dans, toleranse og samhold.

Håper at når jeg kommer tilbake at det ikke er så mye snø som møter meg.

xoxo Jacqueline

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg