Ikke alt fungerer like bra lenger :-)

Nei da jeg er ikke syk, det er bare det at alt ikke  fungerer like bra lenger. Har en skulder som MR viser at ikke er helt god lenger. Min fysioterapeut ga meg grei beskjed om at behandling ikke var løsningen men operasjon var løsningen. Ja ja det kommer til å ta sin tid før man kommer ditt så bar og lære seg og leve med og fungere på best mulig måte, ta det med et smil 🙂

Fibromyalgi og en rygg som virkelig bærer preg av og ha bert frem 8 barn. Men det verste jeg kan gjøre mot meg selv og denne kroppen er og legge meg ned og gi opp, da ønsker man jo og være syk og blir det også. Det er en stor forskjell på og ikke ha en kropp som fungerer like bra lenger og ville være syk. Mange klarer nok og fungerer bedre hvis man er sosial og aktiv, enn og trekke seg tilbake og dyrke vondtene for da vil man jo bli syk.

Vinter er noe jeg ikke kan fordra men, den som vil klarer også og gjøre det an ikke har det best med for de man er glad i <3

Men du verden hvor jeg og kroppen min gleder seg til og besøke denne karen igjen og lade opp batteriene litt i sol og varme, gjør godt for en kropp som ikke alltid er på lag.

Livet skal leves, man skal ikke bare eksistere. For noen koster det kanskje litt mer, men det blir helt klart litt lettere hvis man gjør det beste utav situasjonen slik den er og smiler til verden <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg