Hater dypt og inderlig !!!!

Nå vier gradestokken – 20 hos meg 🙁 Og jeg hater vinteren dypt og inderlig.

Julen for noen år tilbake så tenkte min kjære at det var lurt og kjøpe ski til meg i gave fra nissen, jeg hater å gå på ski!!!!!

Var i et hyggelig lag i går, og der satt jeg ved siden av den hyggelige mannen som min kjære hadde fått til å være nisse dett året. Hvor jeg minnet han på at han skulle være glad for og være i livet, for det var det året  jeg hadde lyst til å drepe nissen :-)))))

Men nå er det nesten så jeg kan ta og føle på + 30, sol og varme.

Må is at jeg setter mye mer pris på livet i Cartagena enn snø og kulde i Norge. Kan ikke vente på og si nå stikker jeg 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg