Mitt elskede Colombia <3

Når man koser seg så går tiden alt for fort, så jeg er hjemme igjen fra mitt elskede Colombia <3

Denne gangen startet oppholdet i Colombia i Barranquilla, nytt sted for Elena.

Barranquilla er en ganske annerledes by enn Cartagena, mye er stor by. Det er her min far er født og levde sine første år. Barranquilla er 1,5 time i bil fra Cartagena som vi er så gald i <3

I Barranquilla bor min søster og hennes familie.

Og min kusine Linda og hennes mann <3

Vi bodde på et fantastisk fint hotell, Jeg tror Elena koset seg med det <3

Vi koset oss med familien men både jeg og Elena lengtet til vakre Cartagena <3

Elena og jeg kunne ikke vente med å ta oss en tur ut i den vakre gamle byen <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Ser helt fantastisk ut! Ser ut som du koste deg veldig. Men var ikke Elina med sist gang også? Hvorfor ble ikke de andre jentene dine som fortsatt bor hjemme med?
      Hos meg hadde nok det blir urettferdig at hun samme hadde fått lov å bli med hver gang nemlig.

    2. Margrete: De andre er har jobb og sine liv,er ikke barn lenger. Skulle jeg betalt for alle måtte jeg nok solgt huset:-))). Elena jobber på KIWI i helgene og etter skolen og betaler for sin tur helt selv så det er ikke urettferdig:-) Elena skal til Colombia og studere om to år så det er viktig for meg at hun blir kjent før jeg etterlater henne der alene.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg