Så var det min tur

Det var vel ikke til å unngå at jeg ble syk når man kommer fra + 33 og hit til kalde Norge. Så nå er det min tur til og være syk. Jeg kjente det litt på Fredag at alt gikk litt tyngre enn vanlig på jobb, så da var det greit med kort dag. Hjem og prøve og slappe litt av, men det var ikke så latt da kroppen ikke var på lag. 

Dagen i dag har blitt tyngre og tyngre, feber,sår hals og verkende kropp 🙁

Grei med fri helg, og så starter jeg sent på jobb Mandag så da regner jeg med og vær i farta. Greit og være syk når man har fri, da går det ikke utover så mye. 

Nå er det jo også slik at jeg er kvinne så da får man jo gjort litt selv om man ikke er helt i farta :-))))

Nå er formen ganske elendig,men håpe på en mye bedre dag i morgen. Da skal mor være barnepike og det gleder hun seg veldig til <3

Bare å tenke at morgendagen blir såååå mye bedre <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg