Må bare hode det gående :-)

Kjenner på det at denne kroppen ikke er helt i slaget om dagen, men man må jo bare holde det gående. Går litt tregere enn vanlig, men det går fremover 🙂

Blir jo bare mer sliten og syk av å være syk, så det beste er og holde ting gående.

Dagene blir lysere og lenger, solen skinner og jeg håper på at en ny vær er i sikte på flere måter 🙂 Hodet elsker og se at solen skinner, og kroppen venter på at varmen skal komme.

Gøy med snø for noen, men nå vil mor ha vår. Blomster,grønt gress og hagearbeid er det jeg vil ha  nå.

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Hei! Jeg lurte på om du kunne legge ut den oppskriften for de vårrullene som kjæresten til Kassandra er så glad i? 🙂 For et par år siden lagde jeg de, og min datter har så lyst at jeg skal lage de i konfirmasjonen hennes nå i Mai, men jeg finner ikke oppskriften igjen 🙁
      Hilsen Ruth Høystad

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg