Den beste medisin

Så er jeg tilbake på jobb, og det er den bete medisin 🙂 Her bilr jeg virkelig satt pris på, mange klemme og gode ord varmer. Kunne jo ikke hatt et bedre sted og jobb jeg <3 Her bryr de seg virkelig om meg, klemmer og god ord fra gjester varmer også.

Mine kjæres omtanke er jo bare helt herlig. Det å føle seg elsket i en slik situasjon er så godt <3 

Og denne danen som bare egentlig bare bryr seg om seg selv viste seg og bry se mer om mor en jeg trodde. Hun satt ved min side, ikke at jeg husker det. Men det varmer og høre om hennes reaksjon på at mor var syk <3 

xoxo Jacqueline

1 kommentar
    1. Så koselig innlegg 🙂 God følelse å sette pris på alle gode ting rundt seg. Fort gjort å ta en del av de «små» tingene for gitt :-)) Håper natten er god.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg