Begynner og våkne til liv igjen ;-)

Etter den litt kjipe turen til Ahus så begynner mor og våkne litt til liv igjen. Det har hengt igjen et litt leit trykk i hode, svimmelhet og litt kvalme til tider, men nå begynner det og gå seg til.

Solen, varmen og det nydelige været er også med på og bidra til at dagene er mye bedre for mor. Kan ikke si annet enn at nå koser jeg meg og begynner å våkne til liv igjen <3

Jeg egger jo ikke skjul på at jeg ikke e spesielt glad i vinter, og det er ikke kroppen min heller så der vi to enige i det minste 🙂 Denne dama ser fram til sol ,varmere dager og mye mer jobb. 

Den beste medisin uansett hvor ill det er så er det de beste og holde hjula litt i gang på en eller annen måte. Legger man seg bare ned så har man jo gitt opp, eler vil ikke!

Sommeren i Norge blir nok ikke som dette, men jeg håper at det ikke blir lagt unna, det fortjener vi etter en lang vinter. Så må jeg jo ha lov til og savne vakre Cartagena litt uansett, menneskene, luktene, atmosfæren, roen og den gode atmosfæren. 

Nå er det bare og glede seg til vår og bedre tider <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg