Når jeg kreker meg opp, og kroppen er er stiv og støl

Ja da vet jeg at jeg ikke er 20 år lenger 🙂 Men man skal vel kjenne at man lever, og det gjør jeg virkelig.

Men når man får gått kroppen i gang så er sinnet mye yngre med det samme. Hodet og kroppen er ikke like gamle lenger, men jeg vil helst leve etter hodet og ikke kroppen. Den gamle kroppen får vike til side, for hodet vil leve livet.

Dette hodet er klart for nye utfordriner, og da må bare koppen henge med.

Det handler jo også om å ville, og vill du så kan du mye også.

Et positivt hode hjelper deg langt på vei, negativet hode hemmer deg.Så se livets små gleder , så kommer de store gleden også. Lær deg og vær selvstendig, og stol på at du er god nok så kommer du langt. For du er god nok og mer enn det <3

xoxo Jacqueline 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg