Handler ikke om alder :-)

Når jeg var yngre så tenkte jeg at jeg ikke skulle bli som min mor ,eller andre snusfornuftige voksene. Men jeg har lært med årene at det ikke bestandig handler om alder, men de erfaringene man har fått her i livet. For med årene er man jo borti både det ene og det andre privat og yrkesmessig, og an lærer om man vil eller ikke 🙂

Regler og rettigheter er jo ikke noe man som ung er så veldig inne i, og dessverre så blir vel en del unge litt lurt der. Men de vil jo ikke at mor eller far skal bry seg heller for de er jo voksene 🙂

Jeg er en av em som trodde jeg var sååå  voksen at jeg kunne det meste ja 🙂 Men nei da, det var jeg jo ikke  Og har lært i dag at det er lurt og høre på de som har litt mer erfaring enn deg, for det er nok noe og lære hos noen.

Med et åpent sinn og fornuft så kommer man langt. Da ser man rett og galt, og det handler ikke alltid om alder. Men det er litt lurt og høre på hva de som har erfart ting her i livet sier, men det er ikke alltid rett.

Det finne jo alltid regler for det ene og det andre man kan finne på nett også:-)

Det handler ikke om alder, men man må bruke den stemmen man ha . Det er jo ingen som er tanke lesere 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg