Litt om meg og familien min.

Jeg er en mamma for 8 barn, ikke alle bor hjemme men mye av tiden min går fortsatt til de, som for eksempel fotballkamper. I dette huset bor det også to hunder, det går også mye tid til de, som for eksempel bading, klipping, stelling og utstillinger. Men det er alltid et sted jeg legger mye energi og tid i og det er mitt kjære kjøkken, her trives jeg utrolig godt og bruker som sagt mye tid.

Pepsi

Chanel

På denne bloggen vil dere altså få lese litt om mitt liv og meg, det jeg driver med på fritiden. Dere vil også få litt mattips og oppskrifter å lese på, og dere vil også kunne få lese om mine barn og to hunder, så håper jeg at noe av det jeg skriver om her faller i smak hos dere.

xoxo Jacqueline.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg