Heldige jeg kom hjem til ferdig middag og nybadet hund, og Grey`s på tv i kveld.

Det sto taco ferdig servert på bordet i dag når jeg kom hjem, som mine to yngste døtre hadde disket opp med . Det er helt greit på en travel tirsdag, med fotballtrening og hundesosialisering. Men er ikke noe jeg spiser på en fredag nei! For da skal jeg kose meg.

Elena som den engelen hun er hadde badet Pepsi også. Noe som må gjøres ganske ofte da han er liten og søt,men en gris 🙂

Til Grey`s Anatomy i kveld tenker jeg det blir deilig med Spansk appelsin og fennikelsalat,og et glass rødt.

Oppskrift på Spansk appelsin og fennikelsalat 

4 store,saftige appelsiner

1 liten fennikelknoll i svært tynne skiver

1 gul løk i tynne skiver

2 ss exstra virgin olivenolje

10-12 sorte oliven

1 rød chili,uten frø i tynne skiver

Finhakket frisk persille

Baguette til servering, passer også fint til tapas

Må også legge med et bilde av Elena og Pepsi, så søte <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg