Fra tusenfryd til fotballkamp og baking av horn.

Tidlig opp av gårde for å dra på Tusenfryd i det fine været, hvor noen var med vågale enn andre. Selv for andre gang skulle jeg komme meg inn i spøkelseshuset, denne gangen kom jeg meg i stolene før det streiket. Så det ble ikke noe av denne gangen heller. Det er nok noe med meg og det spøkelseshuset, siden det er noe jeg har lovet og har lyst til å være med på. Jaja, får vel ta en tur til en annen gang, og se om jeg får det til. Mens de andre som tør å kjøre til koste seg, satt jeg og nøt det flotte været.

 

 

Far skulle stå for middagen idag, så da ble det til at vi stoppet på vei hjem å kjøpte sushi, noe vi alle elsker. Den beste måten far kan bidra med mat på. Hihi.

 

Rakk en brå-tur hjemom for å lage deig til horn, før det bar avsted på fotballkamp. AFSK tok med seieren videre etter å ha slått Strømmen 2-0, og leder nå serien. 

Så nå står jeg ut å baker horn, mens den vakre, søte Isabella er sekretær for meg, så det blir horn til skolemat i morgen. Så nå er jeg ganske fornøyd med dagen!

 

Deig til horn:

250g smør

1L melk

1 pakke gjær

2 ts salt 

4 ts sukker

Ca. 1.8L mel

 

Fyll til horn:

1 pakke kokt skinke

2 pakker kremost

gressløk

litt kvernet pepper

 

xoxo Jacqueline

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg