God nok

I kveld gjorde jeg det lettvint med tanke på maten.. Det ble reker og hvitvin med min eldste datter ute i solen. Og det er jo så deilig, når man kan sitte ute, klokken  21.15 på en lørdags kveld og nye atmosfæren. 

Vi satt der ute på terrassen, som  mor kaller for hytta, og snakket om dette å være god nok. Når vet man egentlig at man er god nok? Våre nærmeste er jo forplikta til og fortelle oss at; du er mer enn god nok til diverse ting. Men er det egentlig tilfellet? 
  Jeg har lenge gått rundt og tenkt at det ville være litt morsomt og starte en egen matblogg/hverdagsblogg, men jeg har tenkt at jeg ikke har vært god nok til å gjøre det. Jeg har rett og slett vært litt feig!  Men da er det ekstra godt med et nettverk av venner som oppfordrer deg til å følge drømmene dine. For se på meg nå! Her sitter jeg og skriver om ting jeg bryr meg om og som er viktig for meg. Jeg elsker det å kunne dele litt av min hverdag og mat glede med dere lesere.  

Min største frykt ved å starte denne bloggen var i hovedsak det at jeg ikke er noe særlig flink på rettskriving, og det har jeg fått høre gang på gang av noen som står meg nær. Men så tenker jeg, vi ser jo skrivefeil i alt nå om dagen. I tilbuds aviser, tekstingen på TV og i alle aviser, og det som er. Og da tenker jeg; det er jo litt underholdende  og sjarmerende egentlig! Hva så om dere finner en en liten skrive feil eller to, da får dere jo noe og le av. 

Så jeg vil gjerne takke, Kristin for at du oppfordret meg til å starte min egen blogg! Og med dette, vil jeg også oppfordre dere som leser dette til å gjøre akkurat det samme for deres venner, som kanskje er litt usikre på om de er gode nok! Gi dem en grunn til å tro på seg selv, og ta en sjanse. 

XOXO Jacqueline

2 kommentarer
    1. Jeg syns det er herlig at du har satt igang å skrive blogg jeg 🙂 Skriv så riktig du kan, ingen kan forlange noe mer 🙂 Og skulle det dette inn et ord her og der som ikke er riktig skrevet? så skitt ævv 🙂 Jeg er tekstforfatter, og har nokså greit forhold til norsk gramatikk og rettskriving, men jeg kan love deg at det dukker opp ord her og der som både skaper forvirring og humor.
      Skriv fra hjertet du- så kommer det fra riktig kilde uansett bokstavstokking 🙂 Lykke til !! Jeg følger med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg