Sex and the city.

Sitter her og mimrer litt fra min første tur til NY.

Min samboer har familie der,så vi skulle i et bryllup.Jeg har alltid tenkt når jeg har sittet og sett på film at dette er overdrevet,men nei da.Var stas og stille i norsk festdrakt da.

Men høydepunktet med turen for meg var guidet Sex and the city tur.Siden jeg som så mange med meg har sett den serien opp til flere ganger,men blir aldri lei.


 

Stå ved trappen jeg har sittet og sett så mange ganger på tv.Ta en Cosmopolitan til lunch på Aidan og Steve`s bar.En tur innom lekebutikken fra serien ble det også.

Man kan jo ikke gå i Carrie`s fotspor uten og ha vert innom en skobutikk heller 🙂

)
Min Mr Big som var så snill og tok meg med på denne turen var en tålmodig skjel,Se på smilet 😉

Tusen takk kjære for en opplevelse jeg har levd lenge på,siden jeg fortsatt sitter nesten hver kveld og ser.

Har vert i NY etter denne turen også,men denne var den som jeg satte størst pris på 🙂

xoxo Jacqueline

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg