Jeg kjeder meg, så jeg skriver for mamma

Siden jeg Elena, er hjemme fra skolen i dag. Blogger jeg litt for mamma, som våkna opp med vondt i halsen. Derfor kan henne slappe av litt i mens jeg blogger.

Senere i dag skal vi ha litt mor og datter kos, og da skal vi dra en tur på cafe` og kose oss litt.

inn til da sitter jeg og leker meg litt på pc en, mens mamma tar seg en kopp te.

Nå må jeg gå og prøve og finne ut ha jeg skal ha på meg, når jeg og mamma skal på cafe`. For jeg er nokk litt lik mamma der, har aldri noe og ha på meg.

xoxo Elena(:

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg