Hallo du er trukket ut……

Ja det sa det i telefonen min når jeg tok den.Hallo du er trukket ut som en av 20 som har muligheten til og vinne en tur for hele familien til Thailand.Så startet en forholdsvis hyggelig stemme og dra igang,om noen helt fantastiske piller jeg tydeligvis trengte. Ja skulle jeg holde meg ung og frisk,vektkontroll var det vist også. Her var det snakk om og ta vare på seg selv og sin egen helse ja. Dessuten var dette noen av de få som var godkjent av noe jeg aldri har hørt om.Det var selvfølgelig gratis bare jeg betalte 79 kr,noe som er 30 kr mer enn jeg betalte for og få tilsendt en stor prøvepakke fra Firkløveren.Tunge disse pillene gitt som har så dyr porto.

Takk men nei takk jeg går ikke på den nei. Mest sannsynlig virker nok ikke disse pillene for den som ikke tror,slike som meg.Og har man noen gang hørt om noen som har vunnet noe på slike greier ?

Jo da jeg drømmer om en tur jeg,men den er jeg redd jeg blir nøtt til og spare til selv gitt.

Jeg har mange ganger klikket på disse,lik og del på FB å tenkt……Er det noen gang noen som vinner noe på dette. Men så sitter du der da å trykker for det koster deg jo ikke noe.Å jammen en dag fikk jeg en melding på inn boksen min……Du har vunnet to billetter til Else Show.

Ja det går faktisk an å vinne da,men noe tur til Thailand har jeg ikke noe tro på nei 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg