Elena og Sverige feirer i dag.

Tenk i dag er denne vesle jenta tenåring,herre gud som tiden flyr.Og helt ærlig så føler jeg meg ikke noe særlig eldre,ikke i hodet i det minste :-)))))Men jeg ser jo at jenta har vokst og blitt til en vakker ungdom,som er både fornuftig og søt.Hun har alltid syntes det har vert litt stas og feire bursdagen sin sammen med Sverige,siden Morfar bor der.

Så en gratulasjon til det Svenske folk i dag også.

Håper du får en super dag i dag kjære datter,og et spennende år foran deg som tenåring og ungdomskoleelev.Så hipp hipp hurra for deg i dag Elena <3

Det er også 12 år siden denne damen døde i dag. Min grandtante Magnhild,men hun var mer som en bestemor for meg da mormor døde ganske tidlig.Du er ofte i mine tanker,savner deg <3

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg