Hjemme etter en super dag.

Ja i dag har vi tilbrakt dagen på Blaker  cup.Har hat en trivelig dag med mange hyggelige foreldre,og ikke minst et kjempe lag med ungdommer.

Med piknikkurv og stoler var det bare og slå seg ned,og følge den ene spennende kampen etter den andre.Været var nok helt supert for spillerne,men det kunne nok ha vert hakket varmere for min del.

Nå skal jeg slenge meg litt på sofaen og pønske ut hva jeg skal lage til mat. Lurer også litt på hvor mange jeg skal lage til.En stikker hit og en stikker ditt,så dukker den opp en eller to.Nei her i huset kan man ikke være sikker 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg