Gode råd er ikke alltid dyre.

Ja nå har den nybakte tenåringen min fått vannkopper.Alle andre i huset har hatt det så vi slipper nok unna.Masse prikker og blemmer som klør,men som man ikke skal klø på.Det er ikke lett,jeg husker det faktisk selv.Mamma kom med hvitvask og smurte meg inn,hjalp nok litt.Men min sutring ga seg ikke husker jeg 🙂 Da kom min snille kloke mormor frem med potetmelet,la litt utover et bakepapir å dynket meg med.Det hjelper for kløen,og gjør at de væskefylte utslettene tørker fortere inn.

Man skal nok ikke kimse av alle disse litt rare men gode rådene fra mødre og bestemødre,mange av de funker faktisk. Gode råd behøver faktisk ikke og være dyre ;-

Stakkars lille gullet til mamma,i morgen skal hun inn til Rikshospitalet og ta stingene på kinnet sitt også.

God bedring til den tøffe jenta <3

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg