Gleder seg til skattejakt.

Ja jeg har ikke bare interesse for mat,barn,hund og fotball.I mange år drev jeg med salg av brukt og antikviteter på nett,en liten periode drev jeg også butikk.Var på auksjon så og si hver helg i flere år, jeg og mamma.Elena var bare 2 dager første gangen hun var med,måtte henge med på lasset for hun skulle jo ha pupp :-)Men en mer snill og rolig baby skal du lete lenge etter,hun var ikke lyd var nei :-)Hun og søsknene ble bestevenn med auksjonariusen,noe som var fordelaktig når leker skulle auksjoneres ut.

Jeg samler fortsatt på mine små skatter.Noe er arvet,slik som kanna og fatet som min oldefar fikk i gave når han gikk av som ordfører i 1961.Skapet på bilde over er kjøpt for 10 kr og var bondeblått og rødt.Stolen var brun med vinrødt trekk,før jeg ga den en kjærlig hånd.Bordet var brunt og kjøpt for 100 kr på FB.Når man er på skattejakt gjelder det ikke bare og se hva ting er men hva det kan bli.

Men ordentlige gamle møbler som er i relativt god stand liker jeg ikke og tukle så mye med.Som sofaen på bild som fjærene er spent opp på,og nytt trekk.

Dette rommet har jeg innredet for unner 1000 kr 🙂

Så i kveld skal mor på loppemarked og se om hun finner joe hun tenger :-)og det gjør hun alltid.

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg