Mange tårevåte øyne å se.

Ja kvelden er kommet hvor jeg og Cassandra har gjort oss klare til en stor kveld for Cassandra.10 års skolegang er over,videregående neste.En spent og litt nervøs jente som gjør seg klar,skal opp på senen flere ganger.Er en av forsangerne i slutt nummeret,så det er noen sommerfugler i maven tror jeg.

Mange fine taler og underholdning var det.Snitter til foreldre og pizza til ungdommen.Høytidelig utdeling av vitnemål er et stort øyeblikk.

Mange tårevåte øyne å se på ungdommer  som sa hade til verandre og lærere.Som om de aldri ses igjen,noe som ikke er tilfelle da de tross alt bor i samme bygd.

Så skulle de feire seg selv litt så mor dro hjem kl 22,30.For og hive seg rundt og ta skurekosten fatt,setter man seg rolig blir man jo bare trøtt da jo.Siden jeg har klasse fest men overnatting på skolen med 8 klasse i morgen,varer jo morgendagen helt til Fredags morgen da :)Så da kan det nok være lurt og slenge litt i stolen med bena høyt en stund i morgen.

Hentet hjem Cassandra og en venninne kl 01,00.

Men pling nå er jeg jo lys våken da,Ole hvor er du.Jeg og Ole lukk øye er ikke så gode venner vi,han går veldig ofte forbi hos meg uten og stikke innom.Men det er bedre nå,for nå kan jeg jo plage dere 😉

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg