Koteletter og salat med pære.

Ja etter litt fundering med kafe koppen i solen i går fant jeg tilslutt på noe til middag,det ble koteletter og salat med pære.

Oppskrift

Her bruker jeg 2 kg koteletter,noe jeg ikke regner med er nødvendig for så mange andre 🙂 Ta ønsket mengde med koteletter,pensle dem med litt olje stek dem i panna eller sleng dem på grillen.Krydre dem med salt og pepper.

oppskrift salat

1 ss flytende honning

1 ts dijonsennep

3 ss epleeddik

1 hode isbergsalat eller salat etter ønske.

2 pærer i skiver

salt og pepper

Blåmuggost.

Rør sammen honning,sennep,eddik og olivenolje.Vend salaten og pærene med dressingen,krydre med salt og pepper,toppes med stykker av blåmuggost

Server kotelettene med salaten og poteter.

Men nå lurer jeg på hva skal jeg finne på i dag da ? 🙂

Ha en fin dag der ute 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg