Trøtt i tryne :-)

Ja da er jeg endelig hjemme igjen etter en natt på gulvet på ungdomskolen :-)Ja må jo si det ikke ble noe særlig med søvn i natt,er man på ungdoms party så er man på ungdoms party :-)Har i grund hat det meget hyggelig sammen med en gjeng flotte ungdom som har oppført seg helt eksemplarisk.Alle var blide og høflige og jeg tror dem har kosa seg alle sammen.

Hadde engasjert to eldre døtre og en venninne til og aktivisere ungdoms gjengen litt,gjette konkurranse og volleyball turnering.Gubben måtte stille med grill og være grill ansvarlig,to snille mammar har hjulpet til og vært vakt ut over kvelden.

En mamma var der i natt sammen med meg,det var helt greit  og være fler ja :-)Vi sparka dem igang med rydding kl 0700,så ut som det kunne ta litt tid ja.Men alle var flinke og bidro så det gikk veldig greit 🙂

Ann Christin tok med seg noen på skolekjøkkenet og stekte rundstykker,og alle hadde med seg et pålegg slag hver så det ble et bra frokost bord 🙂

ENDELIG HJEMME tenkte jeg det er tidlig og min 7 klassing som  tok fri i går, og har hat to venninner hos seg sover sikkert noen timer til.Men nei da jaggu er dem oppe og hopper og fniser.Etter 24 timer med 21 ungdommer og 1,5 time søvn hadde det vert deilig med noen timer med stillhet.Men det får bli en annen gang :-))))

Ha en fin dag dere 🙂 Jeg skal ha kaffe masse kaffe 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg