Hva i all verden !!!

Har fått meg en blund på en par timer,og en dusj :-)nytt og bedre menneske nå jo!!!!!Bella og Elena er dratt til pappa,Adrian og Cassandra er dratt på VG topp lista.Hva i all verden da er det jo bare meg og gubben da jo :-)Da er det bare og lage en bedre middag for to da jo <3

   

Begynner og bli en stund siden det var bare oss to så det går helt bra for meg det ;-)Så da disket jeg opp med hvalbiff ,oppstekte poteter og soppstuing.

 

Oppskrift

Jag kokker alltid opp litt mer poteter enn det jeg bruke en dag eller to i forveien. Å steke opp nykokte poteter ,gir ikke like bra resultat da dem har lett for og løse seg litt opp.Kutt opp poteter og stek dem i smør i panna.

Hvalbiffen krydres med salt ,pepper,paprika,sennepsfrø og hvitløk.Brunes i panna på høy varme,må stekes for lenge. Settes i stekeovnen på 100 grader,sammen med potetene mens man lager soppstuingen.

Soppstuing

1 løk

6-7 champignon i skiver

1 hvitløk fedd

2 dl kremfløte 

Salt,pepper og basilikum

smør/olje til steking

Skrell løken og hakk den,stek den blank i smør eller olje,knus hvitløken og la den steke med i ca 30 sek.Hell i fløten og ha i soppen.La dette koke til det tykner ca 10 min.Smak til med salt,pepper og urter…..legg det opp på tallerken og server 🙂

Etter denne uka så fortjener et ett glass eller to også tenker jeg 😉

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg