Min seng :)

Ja nå gled jeg meg til og treffe senga mi.Den kjære senga mi <3

Etter en natt på en luftmadrass som ikke var veldig god for en vond rygg,kjenner jeg at kjærligheten til min seng har vokst 🙂 Ikke bare er du pen og se på, men god og ligge i. Kjenner at jeg elsker deg litt høyere i dag ja <3 Skli ned under dyna,med med mine tre store gode puter og saueskinn over bena. Med nattmaske over øynene, for her skal det ikke noe lys inn nei. Hos deg er jeg som en prinsesse ja :-)))))Takk for at du er den du er 😉

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg