Himmelsk :-)

Må bare skryte litt av Cassandra altså.Ja i dag dro hun jammen til og lagde himmelsk lapskaus,som var helt himmelsk ja 🙂

ja som dere sikkert har forstått er jeg mye og finne på kjøkkenet.Jeg elsker mine kjøkkenmaskiner,og  duppe ditter.På mitt kjøkken er dem også mye i bruk,ikke bare til pynt.Så når far skal glede mor så kommer han ikke med blomster men en kjøkken dings 🙂

Denne har jeg ønsket meg,nå er den min :-)Takk kjære nå skal det bli sommer drikke med sitron,lime melon og kiwi ja og masse masse mer <3

xoxo Jacqueline

2 kommentarer
    1. Det så helt himmelsk ut og det! Nå må jeg gå å hente inn noen jordbær å lage meg en skål med jordbær og vaniljesaus kjenner jeg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg