Nå gir jeg opp.

Ja tenkte jeg skulle ta kvelden tidlig  dag til meg og være,sank ned i det rene velduftende sengetøyet kl 24,00.Nå er kl 01,50 og jeg har rett og slett gitt opp,og stått opp igjen.For i dag var vi rett og slett ikke venner nei!!!!!Snu seg hit, snu seg hit,snu seg dit,så varmt,så kaldt,Så vondt her,og så vondt der.Ja jeg tror det er best at vi tar en liten time-out nå vi to.Ellers går fort den ene timen etter den andre,og vips så er det morgen og jeg har da sovet en time og så er det opp.Bedre og stå opp litt og kanskje få sove 3-4 timer da.

Jo da må jo gjøre det litt hyggelig for meg selv her jeg sitter,skal jo tross alt senke skuldrene og slappe litt av i det minste.For når senga og jeg ikke er venner blir jeg så stressa av og være der.Så dette er et mye bedre alternativ for meg.

Kan jo sitte her en stund og fundere over livets små og store ting,Kommer jeg frem til noe lurt så kan jeg jo plage dere her med det ved en senere anledning:-)Og det gjør jeg jo helt sikkert.

Vel får slenge bena litt høyt opp og se om det sendes noe meningsløst tull ball på tv,det gjør med trøtt.Å sovner jeg foran tv så sover jeg i det minste 😉

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg