Alt for stille.

ja  så sitter sitter jeg her da med en kopp kaffe og slapper litt av.Vaskemaskinen surrer og går,og det henger en ute til tørk.Senger er redd på,og støvsugeren har gått.

Stille og rolig i huset for det er bare meg og hundene her i dag.Sommer ferien har starte,og ungene er hos pappan sin:-)Sist uke når alt gikk i 120 gledet jeg meg så fælt til Mandag og ferie.Men nå er husarbeidet gjort,ingen skal hentes og kjøres noe sted,bare meg og gubben til middag.Hummmm stille og rolig,jeg har rydda og ingen som roter,mat til bare to.Ja dett kan høres ganske behagelig ut ja, men nå har det vart noen timer så nå savner jeg det.Noen som skal hit og noen som skal ditt,støy og latter i huset.Hvordan i allverden skal jeg klare meg når gjengen min er voksene alle sammen og flytt hver til sitt?Stare hotell :)))))

Ja jeg får ta min rastløshet og se om jeg kan finne noe og henge fingrene i.Sikkert noe som skal ryddes og hives og sorteres som jeg har utsatt,så jeg er nok ikke arbeidsledig når alt kommer til stykke.

Jeg har jo mine firbente venner her til og holde meg med selskap,vi skal ut på tur.

Men som dere ser har ikke dem det travelt i dag.Selv når jeg flyr rundt er dem klistra til gulvteppe :-)Får nok rasle litt i godisposen,da blir det fart på dem .

Ha en fin dag alle sammen <3 

xoxo Jacqueine

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg