Har kosa seg på shopping :-)

Ja jeg har kosa meg masse på shopping med mamma i dag.Vi klarte fint og bruke hele dagen i Sverige ja,hjemme kl22,00.

PC veske skulle jeg ha,men klarte jo og dra med meg litt annet av nyttige og unyttige ting også da 🙂

Når jeg er i Sverige må jeg innom pizzeria 93 an.Der har dem bare  så god pizza,har bare smakt bedre i Italia 🙂

Mamma var litt sunnere enn meg så hun gikk for salat,hun bare digger brødet hun får til.

Etter mat pausen var vi klare for mer shopping.Jeg må si vi er ganske flinke mamma og jeg,

for da klarte vi jammen nesten og fylle opp helle bilen vi.For mat må vi jo ha,masse mat.

Tror dere dette var alt,å nei da.Vi måtte nok ta baksetet i bruk også ja 🙂

Hvordan kan man kjenne en så stor lykke følelse av og handle mat <3 And,svin,okse,lam,kylling,kanin,bleksprut masse ost og mye mye mer <3

Alt i alt en helt super mor og datter dag ja <3

xoxo Jacqueline

 

2 kommentarer
    1. Det er så deilig å dra til Sverige og om man så bare handler mat er det en lykke å tenke på alle penger spart fra å kjøpe det i Norge 😊
      Godt man har stor bil så man får plass til alt 😄
      Dere ser ut til å ha hatt en bra dag også!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg