DEN dage ja :-/

Ja jeg merka det allerede før jeg sto opp i dag ja.Klokka ringte,men jeg har det jo egentlig ikke travelt.Ble liggende litt og kjenne på kroppen,formen og humøret.Ja det var den dagen ja:-/Kroppen og formen var ikke helt på topp nei,men det får nå gå.Verre med humøret da,ned stemt og jeg vet ikke hvorfor?

Men så dukket denne solstrålen opp i mamma huset,så da går det seg til tenker jeg 🙂 For her skal det planlegges glam party til Lørdag for 15 jenter på 13 år:-)

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg