Plutselig skule noen hitt og ditt.

Ja i dag måtte jeg finne på noe raskt til middag.Arnt skulle på dugnad i lysløypa,og Elena skulle spille kamp.

Så det ble kyllinggryte mede ris i dag.

Kyllinggryte med ris.

Jeg bruker 5 store kyllinglår som jeg bener ut og marinerer,liker låret på kyllingen best jeg 🙂 kyllingfilet er også fint og bruke til dette.

Marinerer med olivenolje,soyasaus,hvitløk,chili paste,paprikapulver og gurkemeie jeg. Men her er det bare og slå seg løs,eller kjøpe det ferdig marinert.

1 rødløk

En halv purreløk

1 paprika

7-8 champinjong

1 beger creme fraiche 

Stek kyllingen i litt olje.Kutt grønsakene,ha dem oppi panna og la det surre 2-3 min.Vend inn creme fraiche og la det trekke i 2-3 min.Serveres med ris og bladpersille.Det var det ja 🙂

xoxo Jacqueline

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg