Det gikk seg til.

Ja da det gikk seg til utover dagen,humøret steg.Laget til Elana vant kampen sin 1-6,flinke jenter ja 🙂

Jeg har slappet av med strikkepinnene mine,å sett opptil flere matprogram.Masse inspirasjon og få hos Jamie Oliver.Så gøy og se at han dyrker grønnsaker i bøtter,spann og gamle hermetikkbokser.Nå som jeg har fått drivhus hos min kjære blir det spennende og se om det blir noe og putte i grytene ut av det.

Som den shopperen jeg er så fant jeg en pose i dag som jeg hadde satt til side.Der var jo lekesakene mine jo 🙂

For kjeler har jeg mange av,men denne størrelsen hadde jeg ikke.Visper og salatslynger sliter jeg ut,så litt fornyelser i kjøkkenskapet trengs det også.

Pappa har vert sjømann i alle år,hadde med noen fantastisk flotte gaver med seg hjem til meg han.Dukker som både gikk og snakket,tv og tv spill.For 35 år siden var dette stort,var ikke mange som hadde dette da nei :-)Men jeg føler faktisk større lykke over en kjele i dag,enn jeg gjorde over flotte ting den gangen.Den gangen ble nok flotte gave overskygget av at pappa endelig kom hjem etter flere måneder borte fra meg.

I dag er han pensjonist,å bor bare  en time unna.Jeg kan be han på middag når som helst,så da er kjøkken ting mer viktig.Gode middager samler jo familien 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg