Kaka til Glam Party.

Ja nå er endelig kaka til Glam Party til Elena klar 🙂

Bit for bit har jeg laget og satt sammen helt selv 🙂

Ja jeg hadde jo en visjon i hode mitt om hvordan dette skulle bli da.Jeg har vel klart det,og får si meg fornøyd med resultatet da.Har vert greit med inne dag i dag,bøtta ned ute.Må nok ta noen revurderinger pga været til morgendagens party tror jeg.

Da er det bare og slenge seg rundt med vaskebøtta,melis både her og der.

Ha en fin kveld der ut 🙂

xoxo Jacqueline

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg