Tusen takk Bella

Jeg må si tusen takk til min vakre og søte datter Bella som har sittet og jobbet med siden min i lenger tid i kveld <3 Håper dere syntes det er greit med litt forandring.Jeg sa hun skulle ta ting som var viktig for meg jeg.Gamle møbler ja,mine selvdyrkede elskede druer ja,dama selv som koker blodklobb ja,men hun har glemt det aller viktigste barna mine ja <3

Men veldig snill og flink har hun vert Bellan min 🙂

Mens hun har jobbet har mor sett på Mord og mysterier, kosa seg med bena høyt og et glass vin :-)Lader opp til party i morgen.

Jeg er så heldig som har fått utdelt disse herlige ungene <3

xoxo Jacqueline 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg