Det går bra.

Ja hva er det vi svarer når noen spør hvordan det gå,jo takk det går bra.Hva er det vi får til svar når vi spør andre,jo takk det går bra.Men går det alltid så bra,nei ikke alltid for meg.Men det er det enkleste og svare det,og jeg tror ikke det er bare meg som har det sånn.For er man ærlig og sier,nei nå går det egentlig ikke så greit.Da blir de fleste litt forskrekket og føler seg beklemt,var jo ikke det svaret de regnet med og få.De fleste spør bare for og være høflige,ikke for og få en lang avhandling om vont her og der.

Når de nærmeste spør så svarer jeg det samme,det går bra.Noen ganger så gjør det jo det,men ikke alltid.Her for venter jeg jo at de som kjenner meg og er glad i meg faktisk skal se at jeg ikke er mitt vante jeg.Det er jo faktisk det de gjør også.Legger armen rundt meg og sier går det bra,da går det jo bedre også :-)For en god klem,etterfulgt av glad i deg hjelper det <3

Må bli flinkere til og dele ut noen klemmer til venner og kjente som vi vet ikke har det så bra <3 Da blir det kanskje litt bedre.

xoxo Jacqueline

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg