En helt vanlig dag.

I dag tror jeg blir en helt vanlig dag.Hus arbeid og klesvask står på dagsplanen i dag.Har lyst til og pusse noen vinduer,og skifte noen gardiner også.Men jeg fant ut at jeg skulle pynte meg litt for det,da føler man seg jo mye bedre,enn i joggebukse og t shirt.

I dag skal Jacqueline også gjøre ting hun ikke kan.Ny gave fra min kjære,så i dag skal jeg prøve og lage ravioli fra munnen av.Det kan jo bli gøy og se hvordan det går,kan ende opp med pølse og lompe i dag :))))

Ha en fin dag 🙂

xoxo Jacqueline

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg