Kaffe og såpeopera :-)

Ja da jeg innrømmer det så gjerne jeg,ja jeg ser på den dritten.Lener meg til bake i godstolen min med en kaffe kopp,og ser på Horton sagan.Stille i huset bare meg, tv, kaffekoppen og noen runder med strikkepinnene, før huset våkner til liv 🙂 Nei jeg må ikke se det vær dag nei, er ikke vanskelig og finne tråden igjen hvis du ikke har sett det på en uke eller ton nei.Har nå vel egentlig fulgt med litt på og av siden 1990 🙂 Ja har gått mye hjemme med barn som er tidlig opp,og hva gjør man.Kan jo ikke begynne og dra støvsugeren rundt i huset,da vekker man jo alle andre da :)Da blir det kaffe og såpeopera da :-)))

Jeg er av den oppfatningen at noen er født med mer flaks enn andre.Jeg er en av de som ikke har noe særlig vinnerlykke,så når det slumper til en sjelden gang er det stort ja.Bruker ikke så mye penger på spil heller da,men i går fant jeg ut at jeg skulle ta med en Vikinglotto.Jammen vant jeg 50 kr gitt,Jippi.Ikke noe stort bidrag til en ellers så slunken ferie kasse,men det gikk da uten tap :-))))))

For dagen i dag har jeg ingen planer,bort sett fra at jeg skal klippe en kl 18,00.Men tar nok ikke feil når jeg tipper at jeg ikke bare blir sittende i en stol til da :-)))))

Ha en fin dag alle sammen 🙂

xoxo Jacqueline

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg